Panasonic KX-TEA308PD

Zaawansowana hybrydowa centrala telefoniczna

Zaawansowany system telefoniczny Panasonic KX-TEA308 jest idealnym wyborem dla przedsiębiorstw wymagających obsługi do 8 użytkowników.

Centrale Panasonic KX-TES308 są wyposażone w zestaw ważnych funkcji oraz są dostarczane jako w pełni skonfigurowane do obsługi trzech linii miejskich i ośmiu linii wewnętrznych. System telefoniczny KX-TES308 obsługuje urządzenia jednoliniowe, takie jak standardowe telefony analogowe, telefony bezprzewodowe itp., jak również telefony systemowe, które umożliwiają maksymalne wykorzystanie funkcji systemowych. Można dokonać wyboru spośród czterech obsługiwanych modeli telefonów systemowych KX-T7720, KX-T7750, KX-T7730 oraz najwyższego modelu KX-T7735.

Funkcje systemu telefonicznego Panasonic KX-TEA308: automatyczny transfer połączeń faksowych, automatyczne wstawianie pauzy, przekazywanie połączeń, zawieszanie połączeń, przejmowanie połączeń, transfer połączeń, połączenia oczekujące, połączenia konferencyjne, ochrona linii danych, opcjonalna obsługa funkcji DISA, personalizacja dzwonienia, obsługa zamka do drzwi, powtarzanie ostatnio wybieranego numeru, interkom, muzyka podczas zawieszenia połączenia, ograniczanie połączeń, systemowe szybkie wybieranie z pamięcią 80 numerów, przełączanie wybierania tonowe/impulsowe

Panasonic KX-TES824PD

Zaawansowana hybrydowa centrala telefoniczna – do 24 linii wewnętrznych

Obsługa DISA (Direct Inward System Access) umożliwia dzwoniącym z zewnątrz uzyskanie dostępu do dowolnej linii wewnętrznej bez konieczności korzystania z pomocy operatora. Automatyczne wiadomości powitalne mogą być nagrywane przez operatora lub menadżera, kierując połączenie do odpowiedniego działu lub pracownika. System jest wystarczająco inteligentny aby móc wykrywać przychodzące połączenia faksowe – kierując je automatycznie na wyznaczoną linię wewnętrzną do której podłączony został telefaks.

Obsługa identyfikacji dzwoniącego (Caller ID) przez linię wewnętrzną umożliwia wyświetlenie numeru lub nazwy dzwoniącego w przypadku korzystania z telefonu systemowego Panasonic z wyświetlaczem. Pojedyncza linia wewnętrzna umożliwia zarejestrowanie danych dotyczących 20 połączeń.

Opcjonalna karta obsługi wiadomości głosowych gwarantuje, że żadne połączenie nie zostanie utracone w czasie niedostępności pracownika. Można spersonalizować swoją skrzynkę pocztową nagrywając własne powitanie, które będzie odtwarzane kiedy nie możesz odebrać połączenia. System ten obsługuje telefony systemowe z serii KXT7700 (KXT7735, KXT7730, KXT7720 oraz KXT7750).

Panasonic KX-TDA15

 

KX-TDA15 jest hybrydowym rozwiązaniem komunikacyjnym zaprojektowanym dla małych przedsiębiorstw, obsługującym do 20 użytkowników i zapewniającym inteligentną obsługę połączeń.

KX-TDA15 jest hybrydową centralą IP, zoptymalizowaną pod kątem spełniania potrzeb małych przedsiębiorstw zarówno dziś, jak i w przyszłości. Może zostać skonfigurowana pod kątem wypełniania aktualnych zadań oraz rozbudowywana wraz ze wzrostem lub zmianą wymagań.

KX-TDA15 łączy niezawodność central PBX z technologią IP zapewniają efektywną i elastyczną komunikację. KXTDA15 ekonomicznie pokrywa dystans między współczesnymi wymaganiami komunikacyjnymi a oczekiwaniami zintegrowanych rozwiązań w przyszłości.

 Aplikacje obejmują obsługę; poczty głosowej, zarządzania połączeniami, telefonów bezprzewodowych (DECT), zintegrowanych słuchawek nagłownych, integracji z telefonią komputerową (CTI), zdalnych oddziałów oraz pracowników zdalnych.

Panasonic KX-TDA30

KX-TDA30 jest hybrydowym rozwiązaniem komunikacyjnym zaprojektowanym dla małych przedsiębiorstw, obsługującym do 50 użytkowników i zapewniającym inteligentną obsługę połączeń.

KX-TDA30 jest hybrydową centralą IP, zoptymalizowaną pod kątem spełniania potrzeb małych przedsiębiorstw zarówno dziś, jak i w przyszłości. Może zostać skonfigurowana pod kątem wypełniania aktualnych zadań oraz rozbudowywana wraz ze wzrostem lub zmianą wymagań.

KX-TDA30 łączy niezawodność central PBX z technologią IP zapewniają efektywną i elastyczną komunikację. KXTDA30 ekonomicznie pokrywa dystans między współczesnymi wymaganiami komunikacyjnymi a oczekiwaniami zintegrowanych rozwiązań w przyszłości.

Aplikacje obejmują obsługę; poczty głosowej, zarządzania połączeniami, telefonów bezprzewodowych (DECT), zintegrowanych słuchawek nagłownych, integracji z telefonią komputerową (CTI), zdalnych oddziałów oraz pracowników zdalnych.

Panasonic KX-TDA100

Panasonic KX-TDA100 oferuje przedsiębiorstwom niskokosztowy inteligentny system komunikacyjny dla maksymalnie 160 użytkowników współpracujący z całą rodziną aplikacji mobilnych oraz biznesowych.

Hybrydowa centrala IP KX-TDA100 została zaprojektowana dla spełnienia wymagań nabywców zarówno dziś, jak i w przyszłości. Może zostać skonfigurowana pod kątem wypełniania aktualnych zadań oraz rozbudowywana wraz ze wzrostem lub zmianą wymagań. KX-TDA100 łączy w sobie niezawodność central PBX z technologią IP, zapewniając wydajną i elastyczną komunikację.

KX-TDA100 ekonomicznie pokrywa dystans między współczesnymi wymaganiami komunikacyjnymi a oczekiwaniami zintegrowanych rozwiązań w przyszłości.

Aplikacje obejmują obsługę; poczty głosowej, zarządzania połączeniami, telefonów bezprzewodowych (DECT), zintegrowanych słuchawek nagłownych, integracji z telefonią komputerową (CTI), zdalnych oddziałów oraz pracowników zdalnych.

Panasonic KX-TDA200

Hybrydowa centrala IP Panasonic KX-TDA200 oferuje przedsiębiorstwom niskokosztową inteligentną komunikację dla maksymalnie 160 użytkowników, współpracując z całą rodziną aplikacji mobilnych oraz biznesowych.

Hybrydowa centrala IP KX-TDA200 została zaprojektowana dla spełnienia wymagań nabywców zarówno dziś, jak i w przyszłości. Może zostać skonfigurowana pod kątem wypełniania aktualnych zadań oraz rozbudowywana wraz ze wzrostem lub zmianą wymagań. KX-TDA200 łączy w sobie niezawodność central PBX z technologią IP, zapewniając wydajną i elastyczną komunikację.

KXTDA200 ekonomicznie pokrywa dystans między współczesnymi wymaganiami komunikacyjnymi a oczekiwaniami zintegrowanych rozwiązań w przyszłości.

Aplikacje obejmują obsługę; poczty głosowej, zarządzania połączeniami, telefonów bezprzewodowych (DECT), zintegrowanych słuchawek nagłownych, integracji z telefonią komputerową (CTI), zdalnych oddziałów oraz pracowników zdalnych.

 

 

*Tekst zaczerpnięty ze strony producenta www.panasonic.pl

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close